Neděle 1.5.2011

4. květen 2011 | 17.58 |

Opravdu doufám, že se sny z první noci na novém místě neplní, neboť se mi dneska zdálo o tom, že jsem při nehodě ztratila paměť a musela se všechno učit znova. Na to už bych asi ve svém životě náladu ani čas neměla... Ovšem zažeňme chmury. Nadia se probudila okolo 8. Já sice také, ale myslím, že jsme obě opět usnuly, protože dům byl stále ztichlý. Nicolas to včera přehnal s televizním programem, takže skončit v přízemí na gauči a nevyhrabal se ani v 10.

Krátce před polednem jsme šli na jakési uvítání do jedné ze společenských místností. Tam jsme se dozvěděli něco málo o historii této prázdninové vesničky (opravdu zajímavé – ironie, málem jsem u toho usnula!) a také o plánu, který nás příští týden čeká. Naštěstí všechny akce jsou čistě dobrovolné a každý se může zapsat, na jakou se mu zlíbí. Tudíž ve středu jdu s Nicolasem vyzkoušet střílení z luku, ve čtvrtek ráno nás všechny čtyři čeká 15km "túra" na kole (jestli nedám tohle, tak už nic!), odpoledne potom s Nadiou ještě jedeme na výlet na nějakou loď. V pátek potom s Nadiou plánuji vyzkoušet nějaké vodní cvičení v bazénu (ten jsem dosud ještě nevyzkoušela, ale prý má 28°C).

K obědu jsme si dali pizzu, krátce si odpočinuli a vyrazili na výlet. Jeli jsme do Guéronde, kde je centrum města obehnané středověkou hradbou a plné drobných obchůdků a butiků. Chtěla jsem si koupit nějaké pohledy, ale chlap za kasou mi odmítl vrátit za 50€ (menší jsem u sebe neměla), takže bohužel. Když jsme si městečko prošli, udělali jsme si krátký výlet kolem jakýchsi částečně zaplavených polí, kde se údajně těží sůl. Nakonec jsme opět dorazili do přístavu v Croisicu, kde jsme zašli na malé občerstvení – když jsou ty prázdniny, neděle a dnes navíc svátek.

Steph si objednala palačinku, my děti potom zmrzlinu. K pití všichni klasicky Colu. Já si vybrala hruškovou a jahodovou zmrzlinu a obě byly vynikající (hlavně ta hrušková, což bude asi tím, že hrušky zbožňuji). Ale nejvíc ochladila asi ta cena. Zmrzlina je tady PŘÍŠERNĚ DRAHÁ! Nejlevnější v Angers jsem viděla 1,70€ / kopeček, tady se nedostanete pod 2€ a někde jsme viděli dokonce 2,20€!! Pohár se dvěma kopečky nás tedy vyšel na 3€ (když si koupíte víc kopečků, je to o maličko výhodnější). No hrůza, jen co přijedu do ČR, koupím si někde točenou a vsadím se, že MAXIMÁLNĚ za 25,- (tedy 1€). Ach jo, kdybych tu zmrzlinu alespoň neměla tak ráda...

Potom jsme se vrátili na ubytovnu. Stéphanie se rozhodla jít do bazénu, my s Nadiou zamířily opět na pláž. Přišlo několik dalších fotek a také jsme si docela dobře popovídaly. Myslím, že fakt, že jsme tu dvě cizinky, nás tady o to více stmeluje. (Například dneska mi servírka vůbec nerozuměla, jakou zmrzlinu to chci, až když jí to řekl Nicolas; alespoň se za to omluvila, i když chyba je bohužel na mé straně, ne u ní). Každopádně jsou tu věci, o kterých s nikým jiným mluvit nemůžeme...

Zpět na hlavní stranu blogu