Sobota 2.4.2011

3. duben 2011 | 19.51 |

Dnes ráno jsem si přečetla ještě něco málo z chemie a pustila se do práce: nějaká cvičení z finštiny a angličtiny, také se mi podařilo udělat úkoly na březen a duben ze ZSV. Sice mám pocit, že jsem tam napsala totální hovadiny (des conneries, jak jsem se včera naučila), ale naštěstí náš nový profesor má takovou úchylku, že hledá smysl ve všem. Výhoda pro mě.

Kromě toho se mi podařilo zkontaktovat s jedním bývalým spolužákem, z čehož mám obrovskou radost. To tak hezky kompenzuje nezájem lidí tady.

Po poledni jsem se rozhodla vyrazit na chvíli ven. V knihovně jsem si půjčila Božského Bruce ve fr. (anglickou verzi už znám), takže mám zábavu na zítra. Kromě toho jsem ulovila další Kunderovu knížku a k tomu ještě nějakou další s dostatečně velkým písmem a malým počtem stran. Pak jsem zamířila do Intermarché pro doplnění svých sladkých zásob a nakonec i do centra. Chtěla jsem udělat pár fotek městské zahrady, ale zrovna dnes se tam evidentně každý vydal na procházku a já jsem si představovala něco ve svém fotografickém stylu: kytičky, zátiší, krajinky, ale bez lidí (a především bez mé maličkosti, pozici fotografované ráda opravdu nemám!).

Protože se udělalo nebývale krásně a teplo (a já vyrazila v černém kabátu), co nejrychleji jsem opět zamířila do domu Stéphanie. Odpoledne jsem se věnovala přípravě na středeční disertační práci o I. světové válce, kterou sice psát nejspíš nemusím, ale chci to zkusit, abych se necítila trapně, že celá třída pracuje a já... koukám z okna. (Navíc sedím v řadě uprostřed, takže toho moc nevidím).

Večer mi znovu napsal i onen Francouz z východu (Alp), tentokrát jsem si zopakovala opravdu hojně využívané slovíčko: des potes (kámoši). A opět z toho byla téměř dvouhodinová konverzace, kdy jsem s radostí konstatovala, že slovník používám čím dál tím méně a přesto dostávám odpovědi dávající smysl s tím, co píšu (v překladu: že píšu vcelku srozumitelně)...

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře